Absolut ingenting

Vet ni hur svårt det är att bara vila och göra absolut ingenting? Haha, det är faktiskt svårare än det låter. Speciellt om man som jag är van vid att ha många järn i elden. Har nämligen fått förhöjt blodtryck m.m. så nu avvaktar vi och ser så att det inte är havandeskapsförgiftning som lurat sig på mig. Det man ordinerar då är vila, vila och åter vila. Min BM sa till mig att nu kan jag glömma flyttkartonger och städning. Eh, jaha. Jag skall försöka och tänka bor det faktum att det står flyttkartonger i halva vardagsrummet. En baggis ;)

Ni får i alla fall ha en bra dag allesammans. Tänk på mig när ni flänger runt :) Jag skall se om jag inte kan somna om en stund till.

Vad tycker du?
Postat av: smygtitten

Ett litet tips om du tycker att det är jobbigt att vända dig i sängen (om du nu ska ägna mycket tid där)Be din käre hälft att kila in på jysk (de brukar vara billigast) och köpa lakan eller påslakan av polyestersatin.Obs! Mycket viktigt att det är -POLYESTER-Dessa använder du som underlakan och kommer glida runt som en hal ål. Jätte skönt när man har foglossning!!! Lycka till! Från en med stor erfarenhet av den åkomman...

2008-04-08 @ 09:04:23
Postat av: Lalisen

Smygtitten: Vad du är gullig som tipsar om sånt! =) hihi, "som en hal ål" *fniss* Skall minsann göra det om mina fogar strejkar mer. Men just nu har dom lugnat ner sig som tur är :) Kanske nära förestående nu..? Man kan ju hoppas, hehe.

Postat av: Körsbäret Kihl

Hmm...kan nån förklara vad foglossning är? :P *nollkoll*

2008-04-08 @ 10:56:22
URL: http://imadde.blogg.se
Postat av: Lalisen

Körsbäret Kihl: Det är när fogarna i bäckenet luckras upp. Det skall de göra för att bli mjukare. En del känner av det, andra inte. En del till den grad att de får gå med kryckor! Folk beskriver känslan av det lite olika, men på mig känns det som man har stora blåmärken i ljumskarna som nån slår ordentligt på med en hammare.. Skönt :S

2008-04-09 @ 08:45:04
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Tankar..

Jag vet så väl hur svårt det kan vara att vila, men något som gör det lättare för mig är att lyssna på en avslappningscd samtidigt, t.e.x något av Uneståhl eller så...

2008-04-12 @ 11:35:01
URL: http://tankarsombankar.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback