Mycket väska

image894
Såg den här svarta
väskan på Lindex för nån vecka sedan. Stooor, med många fack och jättesnygg. (Mycket större än vad den ser ut att vara på bilden) Alltid bra med väskor som man får ner både det vanliga plus lunchen och lite till. Vissa dagar är såna'... har jag märkt iaf ;-) Dessutom var den bra gjord för att vara fuskskinn. Man ser ju vissa skräckexempel ibland annars...

Väska 349:- Lindex (finns även i rött)
Klänning 298:- H&M
Strumpbyxor 2-pack 79,50:- H&M
Boots 447:- Asos
Örhängen 29,50:- Indiska

I förrgår lade mamma i slingor i mitt hår. Blev ganska nöjd. Dock en pyttelytteliten uns åt det orangea hållet. Men inget som man tänker på. Det var jag som var så tjatig och sa att vi vr tvungna att tvätta ur det "annars åker mitt hår av". Haha, typiskt mig. Skulle ju lyssna på henne som är frisör, men jaja. Skönt att slippa mitt nästintill råttbruna iaf! Skall lägga upp bild imorrn.

Nu skall jag kolla på en film sen blir det nattinatti!

Vad tycker du?
Postat av: sara

Tack för tipset hos mig! Åh de där bootsen var grymma!

Postat av: delinda

härligt med fynd=)

2007-09-08 @ 00:21:31
URL: http://delinda.webblogg.se
Postat av: Christin

Väskan ska jag ta en titt på idag tänkte jag, hoppas jag hittar den :)

2007-09-08 @ 12:14:43
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Lalisen

Sara: ingen orsak ;) Visst é dom snygga =)
Delinda: Japp, det är det bästa ;)
Christin: Ja, hoppas de. Den är jättesnygg i verkligheten.

2007-09-08 @ 21:28:00
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback