Höstmys

Hösten är här och idag myser jag under tights och klänning. Stövlarna åker faktiskt på idag också. Foto kommer nog sen ;) Usch det är nog den gråaste och mörkaste dagen på länge idag. Hoppas den blir bra ändå för er!

Aaa.... ikväll skall jag mysa och tända MASSA värmeljus överallt i lägenheten *ler* Hur höstmyser ni?

Tjingeling!

Vad tycker du?
Postat av: Lina

Det låter mysigt! Själv har jag en smarrig kanelkaka i ugnen som vi ska fika på senare (även om den är godast efter en natt i kylen). Ha en skön helg!

Postat av: Modesty Mia

Värmeljus är ju ett måste! Lägg till myskläder, ett tjockt oläst modemagasin och en stor kopp te så är jag mer än nöjd!:) Ha en riktigt mysig kväll nu då!

2007-09-14 @ 18:31:17
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Lalisen

Lina: Åh va gott det lät! =)
Modesty Mia: Det låter som ett bra upplägg ;) Ha en skön kväll du med!

2007-09-14 @ 19:18:15
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback