Take two

image969

Nu har H&M ett erbjudande som man inte får missa om man har kort om bastoppar hemma. Jag har samma topp fast med rundad ringning och tycker den är underbar. Man får köpa 2 st för 100:- Är du dessutom Clubmedlem så får du 10% på det just nu. Blir ju nästan gratis ;)

Jag har haft en natt av huvudvärk som följts med en dag av huvudvärk också :( Men jag är vid gott mod och försöker ingnorera huvudvärken. Skall träffa syrran och familj senare och det är ju alltid positivt!

Ha en skön söndag!


Vad tycker du?
Postat av: Sofie

det här var den bästa kategorin jag sett på länge. är så trött på modebloggar som bara drömmer sig bort och inte tipsar om realistiska saker. tack så hemskt mycket för att du förgyllt min dag! ps. jag länkade nyss till dig på min sida...

Postat av: Lalisen

Sofie: Det var det snällaste jag hört på länge :) Roligt att du gillar det! Tack för att du länkar till min blogg. Gulligt :)

2007-10-22 @ 23:55:44
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback