Ta hand om sig själv...

Nu skall det bli en ta-hand-om-sig-själv-kväll. Skall bara slänga ihop en liten kardemummakaka och sedan skall det bli peeling av ansiktet och färgning av håret! Måste göra något för att pigga upp mig själv. Varit så deppig idag och inte blev det bättre när jag tittade i hårbotten och såg att det redan blivit en utväxtrand sedan slingorna *grr* Resultatbild kommer sedan och då även rescensionen på peelingen ;) A just det! Jag har klippt lugg igen också, det gjorde jag förra veckan. Blev helt ok faktiskt :)

Kanske skall köpa lite god choklad och mumsa på också, hehe.

Later!

Vad tycker du?
Postat av: Modesty Mia

Låter mysigt, ibland behöver man ägna sig riktigt mycket åt sig själv så man kommer i balans igen!! Kardemummakaka låter smaskigt, vore kul att få receptet!:)

Postat av: Lalisen

Modesty Mia: Ja ibland behöver man bara pausa lite :) Jag skall lägga upp recept och bild på kakan imorgon ;)

2007-10-29 @ 23:46:35
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback