Shoppinguppdatering!

Nu funkar äntligen datorn så här kommer lite nyshoppade saker som fått ett nytt hem i min garderob :)

     

Tofflorna är mina nya favvisar som sitter på för jämnan. Omlottoppen är den som finns som erbjudande på nätet för 79:50 hos H&M. Superskön och passade bra eftersom den är lite fluffig nertill. Så magen får lite plats ;) Örhängena hittade jag för 15:- på rea, även dom hos H&M. Sen så hade ICA Maxi utförsäljning på en del porslin så jag passade på att köpa lite nya skålar för 10:- styck!

Nu skall vi ha lördagsmys. God middag och sedan en film. Ha en fortsatt skön lördagkväll!



Vad tycker du?
Postat av: Modesty Mia

Vad mycket fint. Tofflorna är ju bara för söta!! Aldrig fel att hitta nytt snyggt porslin, gillar verkligen färgerna! Ha det gott!

Postat av: Christin

Tofflorna ska jag nog ta och klicka hem från H&M, jag behöver ett par nya fina :) Såå söta. Ha en bra lördagskväll!

2007-10-20 @ 19:28:13
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Lalisen

Modesty Mia: Tack :) Tycker också färgerna på porslinet är härliga. Ha det fint!

Christin: You won't be sorry ;) Ha det fint du med !

2007-10-21 @ 15:48:55
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback