New day

Jahapp, då var det redan onsdag igen. Sjukt vad tiden går. Jag har precis släääpat mig upp och skall pilla i mig lite gröt med aprikoser i :) Nyttigt och gott. Idag skall jag lämna in min duffel på kemtvätt för lite uppfräschning. Hoppas den är klar tills på fredag för det börjar bli riktigt kyligt nu.

Igår fick jag min första biobiljett från Gratisbio! Härligt då kan jag och älsklingen gå och se något nån dag. Nu har dom börjat med att man kan samla poäng till presentkort i olika butiker också som typ H&M, Guldfynd, Åhléns och Kicks. Så det satsar jag på tills nästa gång ;) Vill ni bli värvade av mig är det bara att klicka
här *flörtar vilt* hehe.

Nu får ni ha en riktigt härlig kall onsdag!

Vad tycker du?
Postat av: Sweetheart

Så himla mysigt att gå på bio! Har själv biobiljetter som ligger här hemma och väntar... Vill se resident evil! :D

Postat av: Lalisen

Sweetheart: Visst är det mysigt!!! Vet inte riktigt vad vi vill se... :)

2007-10-25 @ 00:14:41
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: sara

hej fin blogg:)
hitta den på gratisbio.se:)
men en sak har jag inte fattat:o och det 'r hur man värvar aktiva medlemar, vet du det?

2008-02-17 @ 19:16:05
URL: http://youngwoman.blogg.se
Postat av: Lalisen

Sara: Hej hej! Roligt att du hittat hit! Man skriver om gratis bio. De klickar på din länk och blir medlem. Sen måste de själva samla ihop 100 p tror jag det är - sen är dom aktiva! =)

2008-02-18 @ 21:23:17
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: akhbaal

hej vi är här och vi älskar gratis biljett

2008-03-09 @ 21:38:23

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback