Missoni-flirt

99363-950
Den här klänningen med en tydlig Missoniflirt hängde på en skyltdocka inne på Lindex igår. Den så jättensygg ut, så det får bli Dagens fynd :)

Klänning 349:- Lindex
Väska 1495:- Accessora
Halsband 249:- Hultquist of Copenhagen/Zylber
Stövlar 580:- Din Sko

Photoshop strejkar fortfarande så det fick bli paint idag. Collaget blev inte alls så roligt då. Men bättre än inget ;) Usch vad kallt och mörkt det är på morgonen nu. Det blir bara mörkare och mörkare för var dag som går. Vad gör ni för att skingra höstmörkret? Själv botar jag det med massa tända ljus och en mysig film med varm choklad till.

Förresten, är inte det här paraplyet från Lisbeth Dahl helt underbart? 169:- hos Syster Lycklig.

Ha en skön onsdag!

Vad tycker du?
Postat av: Hanna

åh vilka snygga skor :o

Postat av: Lina

Allt var jättesnyggt! Föresten, det var den finaste barnvagnen jag någonsing sett (i ditt inlägg tidigare).

2007-10-10 @ 22:49:08
URL: http://linasfina.blogspot.com
Postat av: Lalisen

Hanna: Visst är dom läckra :)

Lina: Tack :) Jag tycker oxå de :)

2007-10-11 @ 18:15:53
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback