Less

Nu är jag urless på våran dator. Jag som kände mig så taggad att börja blogga ordentligt igen, men den här bläiga datorn stoppar mig. Hur roliga inlägg kan det bli på en skala när man knappt kan få in några bilder? Så ni får ursäkta om det är trist och tråkigt här på bloggen ett tag. Hoppas ni inte slutar läsa för det ;)

Idag var första gången jag hade mina mammabyxor på mig på jobbet. Snickarbyxor som jag trivs jättebra i. De sitter snyggt och inte pösigt och är ursköna. Nu börjar man fatta att det faktiskt är på riktigt. Just nu är jag mer än väl medveten om att allt inte är som det brukar. Sitter med nån slags halsbränna/sur mage som gör jätteont och fräter. Kex är min bästa vän just nu ;) Coca-Cola är inte det. Trots att det är så gott. Livet är elakt.

Vi har bestämt oss för att skaffa en mer neutral vagn. Jag vet, vad spelar det för roll? Men jag orkar inte säga 10 ggr/dag ifall det skulle bli en kille "neeej det är inte en flicka". Så det blir en stilren svart Emmaljunga - faktiskt det jag egentligen ville ha från början. Skall hämta den nästa vecka. Då skall jag lägga upp bilder! Minsann!

Natti!

Vad tycker du?
Postat av: Cecilia

Störigt! Hatar datakrångel..

Postat av: Lalisen

cecilia: Ja det kan verkligen ta knäcken på en.

2007-10-21 @ 10:29:20
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback