Full day

Idag har det varit nonstop på allt som skulle göras. Varit igång från halv 7 tills nu. Men imorgon kommer lite uppdatering när det gäller lite shopping som jag gjort! Lite bilder skall jag nog kunna åstadkomma. Dessutom har vi skaffat en annan bil. En riktigt fin kombi. Känns så ovant om man är van vid en pytteliten en som går att komma fram med nästan överallt :-S Men man vänjer sig. Nu: stupa i säng.

Nattinatt på er!

UPPDATERAT! Skall även lägga upp en ny "Lalisen testar" imorgon. Det blir test av
Rosenseriens ansiktspeeling!

Vad tycker du?
Postat av: Linda

Ser att du har annonaer på hemsidan, är det något som funkar bra? Har du fått betalt?? Berätta gärna

Postat av: Sunshine_85

Hoppas ni har Volvo nu ;) är i Skövde den 11e nov...kanske kommer förbi på hemvägen...omväg iofs men inget e omöjligt ;P

2007-10-26 @ 12:39:04
Postat av: Peter Jihde

Tycker att du testar för lite manliga prylar på den här sidan... hur ska vi riktiga män veta vad vi ska ha på oss?? Vi vill ju kunna variera oss lite... inte bara lukta disel och rapa öl!

2007-10-26 @ 22:01:18
Postat av: Lalisen

Linda: kan maila och svara dig på den saken :)

Sunshine_85: hehe, ingen volvo inte! Merca! Vore jättekul om ni tog en avstickare hit! :D

Peter Jihde: Vad härligt att du hittat till min blogg Peter. Satt just och undrade varför du har så konstig frisyr på Idol ;)

2007-10-27 @ 09:21:05
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Eirikenya

Very useful information. Thank you!

2008-08-22 @ 09:03:02
URL: http://eirikenya.blogspot.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback