Friday lovely friday

Då var det fredag igen och helgen stundar. Själv skall jag jobba den här helgen också, så det blir inte så mycket helg. Men ikväll kommer 2 kompisar och då blir det lite god mat och trevligt sällskap :)

99363-954Såg den här
tröjan hos Asos och tyckte den var så söt. Men sen tänkte jag: varför lägga ut 350:- spänn på något som man kan fixa lätt som en plätt själv? Och då kan man dessutom välja modellen och färgen på t-shirten helt själv! Fast det svart/gråa var snyggt ihop. Jaja, kan ju vara lite inspiration så här på en kulen och grå morgon! Dessutom kan jag tipsa om att La Redoute har höstrea nu på en del grejer.

Mitt photoshop funkar fortfarande inte och jag håller på att få fnatt. Kan inte göra några collage eller nåt *suck* Men det är ju datorer i ett nötskal.

Ha en bra fredag allesammans!

Bild: Asos

Vad tycker du?
Postat av: Lisa

kollade också på den tröjan och tänkte samma sak :P Man kan ju göra en mkt snyggare själv :)

Postat av: Christin

Ja man skulle kunna knåpa ihop ett riktigt sött linne eller köpa en enkel svart klänning från H&M och sen sy dit en sidenrosett i nån fin färg :) älskar pyssel :)

2007-10-13 @ 11:26:45
URL: http://christinsshopping.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback