För frusna mobiler

image939

Efter att ha läst hos Kelly om
mobilstrumpor så kom jag på att det kanske inte var en sån dum idé för mig *fniss* Jag har ju display även på utsidan så det skulle ju skydda min mobil perfekt! 55:- ligger dom på. Helt ok enligt mig.

Här är livet rätt segt idag. Känns som om jag håller på att bli förkyld. Ett envist halsont som kommer och går + att det svider i näsan. Inte kul alls. Men jag uppmuntrar mig med det faktum att hela tjocka släkten har bokat in sig i ett göttigt hus med pool, bubbelpool, bastu och öppen spis i Danmark om 2 månader. Skall bli så mysigt! Har du något du ser fram emot speciellt just nu?

Bilder: Mobilglitter.se

Vad tycker du?
Postat av: Erika

Kul, jag vill ha en mobilstrumpa =)

Postat av: Lalisen

Erika: Ja me =)

2007-10-03 @ 21:16:30
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback