Fem dufflar i fem prisklasser!

image984

Här har jag samlat fem stycken snygga dufflar o olika prisklasser. Själv är jag lika glad i min duffel som förra året. Och det händer sällan att jag tycker det är kul att sätta på mig en jacka från förra året ( blir så lätt trött på saker) men den här är verkligen en klassiker och en bra grej att investera i om man skall skaffa sig en skön vinterjacka/kappa.
Den från La Redoute kan jag speciellt rekommendera då det är den jag har. Även den från Ellos, då jag sett den i verkligheten på en kompis och den var jättefin!

Ha en skön måndag!

Vad tycker du?
Postat av: N R 1 2 6

ajg gillar mest den grå&svarta korta! :]

Postat av: Lalisen

N R 1 2 6: Ja den är superfin :)

2007-10-29 @ 22:11:05
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback