Bebisen lever - Barnlycka.se!

Idag har jag varit på ultraljud. Bebben i magen lever och det lilla hjärtat tickar fint. Den låg och sov *ler* Jag kan nog inte beskriva den känsla som jag fick när jag såg mitt barn för första gången. Det är verkligen något jag önskar alla att få vara med om. Det går inte att klä i ord för att göra det rättvisa. Nu längtar jag tills nästa gång jag får se det lilla livet, men det är ca 6 veckor kvar tills dess...

Nu när vi ändå är inne på ämnet så måste jag bara visa vad mycket fint jag hittade hos webbutiken
Barnlycka.se. Tror att jag skall slå till på en skötbädd i brunt senare. Svårt att hitta snygga och stilrena sådana, men den här blir nog jättefin till mitt vita skötbord.

image971

Bilder: Barnlycka.se

Vad tycker du?
Postat av: Emma

Lycka till när det smäller! Det är en upplevelse som du sent glömmer :-)

Postat av: Lalisen

Emma: Ja det är verkligen spännande!!! =)

2007-10-23 @ 09:58:40
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Malin

Hej!
Kul att du gillar våra saker! :-)
Jag blir alltid lika glad å höra det då jag väljer ut varenda pryl med omsorg och vi verkar ju ha samma smak vad gäller mycket (inte bara bebbe-grejer).
Lycka till med allt å om du mailar oss din adress kan vi nog fixa en liten present från oss!
Mvh Malin
barnlycka.se

2007-11-13 @ 13:50:56
Postat av: Lalisen

Malin: Japp, jag älskar era saker :) En present låter väldigt kul och väldigt generöst av er :) Skall maila genast! Tack för att du lämnat en kommentar här, roligt.

2007-11-13 @ 16:00:43
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Lalisen

Malin: det går inte att maila er. Har försökt 2 ggr nu :(

2007-11-13 @ 16:14:04
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback