Ännu lite mera shoppat

Gomorron! Igår blev det inte mycket bloggat, eller rättare sagt: ingenting. Som vanligt är det full rulle hela tiden. Det första jag gjorde på morgonen var att ringa runt för att fixa en försäkring på våran bil. Höll på att sätta frukosten i halsen när dom berättade att det skulle kosta - håll i er nu - 1500 spänn i MÅNADEN för en helförsäkring. Dom är inte kloka. Nu till något mer uppmuntrande: en uppdatering på lite trevliga saker som jag hittat!

       

Först och främst lyckades jag buda hem den här helt underbara mammahängsleklänningen från Tradera. Helt oanvänd var den och jag gav en tredjedel av nypriset. Finfint! Sen så var jag med syrran och kollade lite på H&M och då följde det med en helt underbar tunika som inte kostade mig mer än 98:- Härligt! Sen så var jag inne på Lagerhaus häromdagen och då fanns det en lite ensam uggla som jag räddade hem till mig :) Visst är han söt? Och sist men inte minst: Belly Tuben från H&M. Det bästa för alla oss gravida som faktiskt vill ha sina egna tröjor så länge som möjligt. Den här förlänger dom och ger dessutom lite extra värme och stöd :)

Nu skall jag sticka till jobbet! Ha en underbar lördag!

Vad tycker du?
Postat av: Linda

ring till alla försäkringsbolag..för mig skillde det hur mkt som helst på en helförsökring..

Postat av: Christin

Vilken söt uggla och vilket mysigt sken den har när den är tänd :) Lite som halloween stämning med hög mysighetsfaktor. Nu blir det en sväng på stan, ha en bra lördag!

2007-10-27 @ 14:27:09
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Nej men åh vilken charmig uggla! Supermysig!:) På Lagerhaus kan man verkligen fynda.

2007-10-28 @ 18:44:51
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Lalisen

Linda: Kan nog vara ganska så smart ja. Men det var dyrt hos alla då bilen är importerad och tydligen blir det dyrare då?! Helt sjukt.

Christin: Ja den är verkligen supermysig, den lilla ugglan.

Modesty Mia: Japp, man hittar alltid något snyggt där.

2007-10-28 @ 23:58:37
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback