Utmanad igen

Utmaning - sju sanningar

Jag har blivit utmanad av Lina och här är mitt bidrag!

Här är reglerna för utmaningen:
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

7 sanningar om mig
1. Jag är helt döv på ena örat.
2. Jag är en tidsoptimist som alltid lyckas komma precis på minuten eller... några minuter efter.
3. Jag är van att alltid få som jag vill och accepterar sällan något annat. Iaf enligt vad R tycker. Men mina förslag är ju så bra - så varför inte följa dem? Hehe.
4. Jag har blåa ögon, men har bruna linser väldigt ofta. En del tror att jag är brunögd för de ser så verkliga ut.
5. Jag kan inte gå med "trasiga" naglar. Jag nästan ryser när en nagel har slitits av och det är en ojämn kant. Jag kan till och med sätta på ett plåster på fingret för att slippa se och känna det, haha.
6. Min bästa kompis är min man. Sen har jag andra mycket bra kompisar, men han och jag är riktigt tajta samtidigt som vi älskar varandra på ett icke-kompissätt...ah. Jag tror ni fattar.
7. Jag pratar med en av mina systrar varje dag i telefon. Vi älskar att gagga om allt möjligt mellan himmel och jord. men när det gäller kläder och mode kunde vi inte vara mer olika - hon bryr sig knappt ett dyft och jag älskar det!

 

Orkar inte utmana riktigt så många som 7, men iaf de här: Desirée, Mia, Erika & Emelie


Vad tycker du?
Postat av: Erika

Kul att bli utmanad =)
Men denna har jag gjort för inte så länge sedan så jag har bara länkat till den i min blogg.

Postat av: Desirée

Sådär, nu har jag knåpat ihop sju punkter. :)

2007-11-10 @ 15:09:07
URL: http://desires.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sådärja ;) Nu har jag gjort utmaningen!

2007-11-10 @ 15:42:38
URL: http://emelieortegrens.blogg.se
Postat av: Lalisen

Erika: Då så, då är jag nöjd ;)

Desirée: tack =) Har läst =)

Emelie: man tackar. skall kolla in nu :)

2007-11-11 @ 10:17:21
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Hermannmelissa

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2009-09-14 @ 09:23:18
URL: http://hermannmelissa.blogspot.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback