Söttipöttigt och så

99363-1048
160 kronor hos Kyssjohanna.se


Det här armbandet fastnade jag för hos Kyssjohanna. Sådär söttinöttigt och rosa som jag gillar. Fast frågan är vad man skulle ha det till. En svart utstyrsel kanske?
Ikväll är jag helt slut. Har suttit och kollat in lite barnvagnar på nätet då vi kommit på att vi skulle vilja ha en enkel variant att byta med, en som man kan sätta fast bilbarnstolen på. Skulle vara så enkelt och bra. Vi får väl se, men jag har änna riktat in mig på en... hehe.

Imorgon skall jag och R till våran homeopat. Jaja, ni får tycka som ni vill om den saken, men han är riktigt duktig och har hjälpt mig med en hel del. Han kan även se vad det är för kön på bebisen. Fråga mig inte hur, men det kan han. Och nyfiken som jag är så vill jag ju veta. Jag är ganska så säker på att det är en pojke. En känsla som jag har. Men imorgon vet jag/vi/ni lite mer definitivt! Dessutom skall jag på ultraljud på fredag. Jippie!

Vad tycker du?
Postat av: Maddepaddan

Hmm hade inte homeopaten redan sagt att d är en pokje?

2007-11-28 @ 23:10:22
Postat av: Åsa

Oo, så spännande att få veta vilkens sorts liten filur som är på gång!


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback