Our night, in the middle of the street

image1020

Åh vilken god middag vi har ätit nu! Jag gjorde en paj som blev...euhm om jag får säga det själv: super! Är ganska så förvånad, då mina pajer annars brukar bli kassa och kompakta. Men den här var fluffig och med massa god fyllning: kalkon, champinjoner, lök , tomat och fetaost! Nu till efterrätt blir det frasvåfflor och yterligare Vänneravsnitt :) Ha en fortsatt skön kväll!

NU ÄR DET INTE MÅNGA TIMMAR KVAR PÅ
TÄVLINGEN. IMORGON BITTI SLUTAR DEN. Än så länge så ser det rätt ljust ut för Lina som just nu är ensam spekulant på paketet :)

Vad tycker du?
Postat av: Sunshine_85

Så du e också i paj-svängen? ;) Jag blev så sugen på paj förra veckan å mina blir inte alls bra...jag får inte till det riktigt...men jag hittade ett recept på en som va utan äggstanning och jäst-deg (som ja brukar ha).. Det var istället bakpulver i degen och ett täcke med créme fraiche å majonnäs uppepå. Mums va fluffig å krämig :) Så jag gjorde 2 st olika förra veckan hehe :) Kanske skulle prova att fylla nästa som du gjorde ;) Krams!

2007-11-11 @ 22:01:08
Postat av: Lina

Det där verkar gott! Våfflor hade ju inte heller varit så dumt, fast här blir det brylépudding till sen efterrätt :)

Postat av: Lalisen

Sunshine_85: hehe, ja jag har kommit in i den ;) Den som du gjorde lät ju riktigt smarrig. Min var väldigt enkel och jag tog två ägg och ca 3dl mjölk till själva äggstanningen. Det hällde jag på sist och sen på med ost :D

lina: Brylépudding är inte heöt fel det heller *smask*

2007-11-12 @ 09:41:53
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Oj oj oj vad gott!! Ser jättefräscht och smaskigt ut.
Jag har gjort utmaningen nu förresten!! (bättre sent än aldrig...) Ha en mysig kväll!:)

2007-11-12 @ 18:50:41
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Lalisen

Modesty Mia: Ja det var supergott. Åt resterna till lunch idag :) Skall kolla in utmaningen :)

2007-11-12 @ 21:43:04
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback