Ne partez pas sans moi


Man kan ju inget annat än älska att kolla in den här videon. Håret, scenspråket, ögonbrynen, klädkombinationen och hennes miner (kolla in 2:36) är ju bara för mycket! I love it! Fast kjolen är rätt så söt. Men inte i kombo med jackan...hehe.

Själv har jag precis ätit en god middag och sitter här i myskläder och känner mig väldigt fab. R spikar fast listerna i hallen efter golvläggningen och idag har vi beställt en jättesöt liten intrampsmatta i vävd plast. Låter ju inte så jättesnyggt, men vänta ni bara! ;) Nu är det mindre än 2 veckor kvar tills vi sitter i Danmark och myser!!!

Nu kan man vinna ett läppbalsam, som jag skrev om för ett tag sen, i
Paulinas blogg. Chokladkyssar gillar vi :)

Vad tycker du?

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback