Målarfärg överallt

99363-1024Japp, det är jag i ett nötskal. Jag kan bara inte måla utan att jag kladdar på både mig och diverse andra saker. Vissa verkar ha en medfödd förmåga för det här med måleri. Tyvärr är jag inte en av dem. Men resultatet på själva byrån kommer nog bli riktigt bra! Jag har målat två lager nu plus ett med grundfärg, men tycker fortfarande att det syns igenom lite brunaktigt, så jag skall nog dra på ett lager till imorgon bitti. Var inne på indiska idag och köpte söta små knoppar i brunt porslin som skall få pryda byrån när allt är klart. De är ganska så lika dem här bredvid, ja fast bruna då ;)

Nu skall jag göra ett gott bröd (hoppas jag det är iaf) fyllt med fetaost och soltorkade tomater. Yummie!

Vad tycker du?
Postat av: Daniallive

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback