I'm going black


image1011
Ja, det blev en svart vagn ändå till slut. Hittade den till ett riktigt fyndpris på Blocket. Ingen idé att köpa en ny, iaf inte när det gäller så dyra som Emmaljungas vagnar. Men däremot kan jag tänka mig att köpa en sprillans ny sen när bebisen blir några månader och det är dags att använda sittdel. Då skall jag minsann köpa en riktig klatschig med mycket färg! ;) Är inte den lilla nallen bara för söt? Jag hittade den på Lagerhaus och den skall få hänga på vagnen, lite piercad sådär ;)

Inatt (eller i morse?) drömde jag att bebisen rörde sig jättemycket. Jag riktigt kände hur den gjorde kullerbyttor. Sen när jag vaknade visste jag inte om jag upplevt det på riktigt eller om det bara var fantasy... Hmmm. Det tåls att se sen när jag har något att jämföra med.

Nu skall jag äta frukost. Det blir blåbärssmoothie :) Yummie. Ha en bra lillörda' allesammans!

Vad tycker du?
Postat av: Lina

Fin vagn! Jag har noll koll på sådant men det låter smart att vänta med att köpa ny till senare. Den söta nallen blev ju pricken över i-et! Ha en skön dag du med!

Postat av: Sunshine_85

Söt ^^ får man köpa vagnen billigt sen när ni inte har användning för den?:P

2007-11-07 @ 11:30:13
Postat av: Christin

Snygg vagn och gullig nalle :)De matchar bra. Ha en jättebra dag! :)

2007-11-07 @ 13:15:20
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Lalisen

Lina: Ja precis. Då vet man hur barnet är också - vad som passar honom/henne i färger och så ^^

Sunshine_85: Självklart. Haha, asså är det så nära förestående? ;)

Christin: Tack :) Du med!

2007-11-07 @ 19:47:20
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback