H&M + Marimekko = sant

Till våren kan vi förvänta oss ett nytt roligt samarbete hos H&M. Denna gången mellan H&M och Marimekko! Det låter spännande tycker jag. Kan nog bli en jättehärlig och färgsprakande kollektion. Det som sägs om härligt vida 70-tals klänningar passar mig utmärkt :) Vad säger ni?

"H&M:s designers har tagit fram en fantastisk kollektion med Marimekkos populära mönster från 1950-, 1960- och 1970-talen för sommaren 2008. Kollektionen med cirka 50 produkter kommer att säljas i H&M:s butiker på samtliga 28 marknader från april 2008.

Kollektionen som har en grafisk helhetslook kommer att bestå av lätta sommarfavoriter som vida 70-talsklänningar, tunikor, kjolar och shorts för dam. På herrsidan finns klassiska sommarskjortor och shorts. Det blir också en del plagg för barn och matchande accessoarer till kollektionen."

Vad tycker du?
Postat av: Åsa

Det var nog det m,est spännande samarbetet hittills. Kul att de kör på ett märke från våra nordliga trakter också.

Postat av: Lalisen

Åsa: Japp, håller med. De andra samarbetena har jag varit sådär road av, men det här känns som det kan bli en hit!

2007-11-21 @ 23:35:23
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback