H&M förhandsbeställning :)

Nu ni. Jag vet att det är helt sjukt när H&M skickar ut kataloger redan i oktober, men när det är så här grått och mörkt som det är i november så känns idèn inte så dum faktiskt. Så jag har uppmuntrat mig själv med lite förhandsshopping!



Ja det är rosa och blått för nästan hela slanten :) Ballerinorna hade jag i silver och var supernöjd. Ingen skoskav och var riktigt sköna! Så nästa år blir det två par. Sen har jag även beställt ett par högklackade snyggingar, men dom finns det inga bilder på än. De sista två bilderna visar specialerbjudandena som är till den här katalogen: man får köpa två toppar för 49:- och setet med tunika och tights värde 198:- får man gratis. Härligt :)

Nu skall jag hoppa in i duschen. Idag skall vi sälja våran gamla bil, skönt! Sen blir det en tur till svärföräldrarna för mys och pys. Ha en skön lördag allesammans!

Vad tycker du?
Postat av: mia

jag funderar också på att göra en beställning. många fina vår- och sommarplagg! hur är ballerinaskorna i storleken? har du samma storlek som du brukar ha?

2007-11-03 @ 10:27:23
Postat av: Christin

Hoppas jag också får den katalogen snart :) Vad bra att man får tunikan och tightsen gratis :) man kan ju använda de tshirts man beställer nu också och så är det alltid bra att vara ute i tid.

Postat av: Lalisen

Mia: De var helt normala i strl. Ganska så normala till kanske lite smala på bredden och normala på längden =)

Christin: Precis tshirts och toppar går alltid att använda med en tröja eller så :)

2007-11-03 @ 14:43:12
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Lina

Härliga färger och fina plagg du valt!

2007-11-03 @ 23:31:50
URL: http://linasfina.blogspot.com
Postat av: Sofie

gud vad lovande det här ser ut! hoppas det snart är min tur att få katalogen. kläderna verkar inte ha kommit ut på nätet än... vilket är ganska realistiskt egentligen.

2007-11-04 @ 12:41:42
URL: http://gissa.blogg.se
Postat av: Farbror överkokt blomkål

Tycker ni borde satsa på mera gitarrer så att också din make kan få lite kul för de pengar ni tjänar

2007-11-04 @ 21:27:03
Postat av: Lalisen

Lina: Tack, ja det är verkligen mycket härliga färger i nya katalogen :)

Sofie: Japp, hela katalogen är verkligen en hit den här gången. Ja ganska skönt att de inte kommit ut där än, annars hade man känt sig lite lätt stressad ;)

Farbror överkokt blomkål: Kan mycket väl tänka mig att du tycker så ;-P

2007-11-04 @ 23:12:28
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback