Fettcell

99363-1026
Fettcell 79:- Inreda.com


Haha, ibland snubblar man över helt flummiga saker på internet. Som det här gossedjuret som det sägs följande om: "Giant Microbes är mjukdjur som ser ut som små, små mikrober - bara det att de är förstorade sådär en miljon gånger. De ger bokstavligen ett ansikte åt förkylningen, hostan, den dåliga andedräkten eller lusen. Varje Giant Microbe är mellan ca 12-20 cm. Med följer ett foto på hur den riktiga mikroben ser ut samt en kort information på engelska. Ursprungligen skapade i USA att användas i undervisningssyfte av läkare och lärare, men har nu även fått ett stort intresse bland vanliga konsumenter."

Fanns massa olika, men den här var min favorit :)

Vad tycker du?
Postat av: Ellen

hihi ! Jag tycker bäst om körtelfeber =D

Den var jätte söt,,, + att den ligger mig varm om hjärtat (eller inte) Är ju inte värdens charmigaste sak att ha körtelfeber när man gifter sig,,, men men !

Kram !

Postat av: Lina

Haha, ja jag vet inte riktigt vad jag ska tycka :) Men det är ju en kul och annorlunda idé!

2007-11-18 @ 12:17:27
URL: http://linasfina.blogspot.com
Postat av: Malin

Jag tycker fettcellen är sötast! Den ser ut som en uggla utan näbben :) haha
//Malin

2007-11-27 @ 14:48:38

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback