Update

Japp det blev en seg dag precis som jag förutsåg. 7 lååånga timmar, men nu är man hemma! Älsklingen och jag skall laga lite mat. Det blir bifteki - grekiska köttbullar med fetaost i mitten, klyftpotatis och tsatsiki. *dregel*

Just det, glömde ju berätta hur det gick med bikinishoppingen. Jag hittade faktiskt en bikini. Det är nog den snyggaste och mest välsittande jag någonsin haft :D Superglad. Den kommer garanterat bli välanvänd i sommar. Lite lik en av Juicy Coutures bikinis. Nyfikna? Bilder kommer så fort jag hämtat ut kameran från servicen. Vilket blir imorgon eller på måndag. Dessutom skall jag lägga upp bilderna på Ellos-grejerna.

Imorgon skall vi ut på en båtutflykt med massa folk. Skall bli jättehärligt! Hoppas det soliga vädret håller i sig...

Later!

Vad tycker du?

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback