Tag 2 betala för 1

Usch, blivit mycket shopping nu det senaste... Men det är behövligt. Eh...säger vi. Idag har jag iaf köpt något som var verkligt behövligt! En vis kvinna sa en gång något i stil med att: "det spelar ingen roll hur många snygga tröjor du har om du inte ha en bra bh under". Kanske var det Camilla Thulin? Aja, så sant som det var sagt. Jag passade på då affären där jag köpte min bikini hade erbjudande på köp 2 betala för 1 på BH:ar. Dom är helt otroliga där. Dom tar en titt på en och sen tar de fram rätt storlek och rätt modell. Helt underbart! :D

Nu skall vi pilla lite i trädgården sen så skall vi äta stekt kalkon med något gott till. Efter det blir det MELODIFESTIVAL! Jag tycker att hon som nästan ser ut som en man (nej jag är inte elak, se själva) från Serbien har en otrolig röst. Tror ni Sverige har nån chans till guld, silver eller kanske brons? ;)

Vad tycker du?
Postat av: Anonym

Tyvärr tror jag inte The Ark går så långt som till Guld.... Möjligtvis trea? =)

Angående shoppingen... hehe, jag lägger undan massa pengar nu som jag ska shoppa loss för sen när jag har nått målet ;P GALET kommer det bli haha. Självklart köper jag kläder nu men inte lika mycket som förr.. =)

Postat av: Desirée

Åh, det låter som en jättebra affär! Själv köpte jag 2 bh:ar på Lindex idag med 25 % rabatt, men jag såg inte skymten av någon som var villig att hjälpa mig.

2007-05-12 @ 20:24:19
URL: http://desires.blogg.se/
Postat av: Lalisen

Anonym: Det räckte inte ens till en 10:a va synn nu får vi kvala in nästa gång :(

Åhå, så då kommer du verkligen shoppa loss sen! Bra sporre dessutom ;)

Desirée: Näe det är ju inte riktigt så i de stora kedjorna. Men i mindre butiker och kedjor så får man mer hjälp. Och tjänar nog en del slantar på det, så man slipper köpa massa som man inte är nöjd med efter ett tag... :)

2007-05-13 @ 18:08:08
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback