Puffigt

99363-715

Jag tycker att puffiga shorts är jättefint. Har nog aldrig provat några själv, men iaf så är dessa från Indiska fina i lite lagom randigt tyg. Är det kallt ute men man ändå är på shortshumör så är det ju leggingsen som gäller. Snyggt att bryta av med en annan färg.

Shorts 149:- Indiska
Topp 149:- Ellos
Leggings 39,50:- Ellos
Tygskor 295:- Wildflower/Brandos
Halsband 89:- Zylber

Och min fasta då? Jo, för den som är intresserad så vaknade jag idag vid 7 när älsklingen gick. Och helt plötsligt för en gång skull kunde jag inte somna om direkt utan kände mig rätt pigg. Tänkte nästan gå upp, men bestämde mig för att försöka sova en stund till. Det skulle jag INTE ha gjort. NU vaknade jag och var helt darrig i kroppen, känns som ett extra hjärta i magen och som om jag fått feber. Det börjar avta nu. Jaja, så är det när man kommit in på fastedag nr 3. Men hoppas inte att det blir värre än så här. Imorgon så blir det mycket lättare! Och sen får jag börja upptrappningen. Skall bli riktigt skönt. Nu skall jag dricka min uuuunderbara plommonjuice ;)

Ha en skön dag allesammans! Nu drar jag till jobbet.

Bilder: Indiska, Ellos, Brandos, Zylber

Vad tycker du?
Postat av: Camilla

Gosh! Vilka snygga saker, vill ha ALLT!

Postat av: Modesty Mia

Vilka härliga saker! Fastnade speciellt för den gula blusen. Jättesöt och somrig. Oj, det låter nästan lite läskigt det där med fastan:)

2007-05-30 @ 18:16:59
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: amanda

diggar shortsen!

2007-05-30 @ 19:33:52
URL: http://aekberg.blogg.se
Postat av: Lalisen

Camilla: hehe, då har jag lyckats ;)
Modesty Mia: Den gula blusen är supersöt. Haha, ja det var lite läskigt imorse, men det är ju för att alla reningsprocesser har startat ;) Ingen fara :)
Amanda: Ja, de är sköna!

2007-05-30 @ 23:48:35
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback