Nytt snyggt

99363-695Hej hej allihop! Nu är jag hemma igen. Helgen har varit bra och avkopplande. Känns som jag tappar mycket mindre hår när jag är där? Eller är det bara jag som inbillar mig? Haha, är väl i så fall för att jag bara stressar av och släpper rakt ner. Skall svara på era kommentarer imorrn, men nu bär det av mot sängen. För en gång skull någotsådär i tid ;)

Usch, nu har ju Nelly fått in en hel del som jag skulle kunna tänka mig, igen...

Häftig
tunika med massa färg!
Snygg klänning/tunika med skönt mönster
Snajsiga knallröda skor från Friis & Co
Supersött linne med det lilla extra
Och sist men inte minst: LBD - enkel men ack så snygg

Själv håller jag mig tills Spanien, men ni andra kan ju dregla ;)

Nattinatt!

Bild: Nelly

Vad tycker du?
Postat av: Modesty Mia

Vad skönt att du har haft det fint under helgen. Har också slappnat av. Man behöver tid för att samla ny energi ibland! Oj vad mycket fint förresten, nu blev jag grymt shoppingsugen.... Ha det gott!

Postat av: Lalisen

Modesty Mia: Precis. Samla energi var rätt uttryck! ;)

2007-05-21 @ 09:32:19
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback