Nya begär

99363-661

Två nya begär som jag spanat in. Jag får verkligen skärpa mig. Jag skall ju åka till Spanien snart och shoppa loss. Får inte sitta här och dagdrömma ;-P Men visst är dom fräscha? Den
randiga kommer ifrån Ellos och den blommiga från Indiska. Nu skall jag vakna till liv, äta lite frukost (ja jag är världens sjusovare, men har huvudvärk idag *suck*) och pilla runt här hemma. Tycker att hur man än bär sig åt så blir det rörigt, trots att man knappt varit hemma?! ;)

Just det! Igår vid 8-tiden på kvällen blev jag moster ännu en gång! En söt liten flicka med långt, mörkt hår föddes. Det var dramatiskt och det tog nästan 2 dygn men till slut kom lilla Elvira ut med akut kejsarsnitt. Är så lycklig för min söta systers skull *ler*

Bilder: Ellos, Indiska

Vad tycker du?
Postat av: Modesty Mia

Vad roligt! Stort grattis!!! Och ja, jag förstår dina begär... verkligen jättesöta klänningar/tunikor. Den från Indiska är min favorit! Ha det fint. Kramis!

Postat av: Lalisen

Modesty Mia: Tack tack :) Hon är så söt att de kallar henne prinsessan på avdelningen där syrran ligger.

2007-05-08 @ 23:50:24
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Danwei

Grattis!! Vilket sött smeknamn hon har fått. "Prinsessan" :)

Den blommiga klänningen vill jag också ha...

2007-05-09 @ 22:46:20
URL: http://danweistyle.blogg.se
Postat av: Lalisen

Danwei: Tack! :D Ja visst är det urgulligt! Ja den är riktigt fin den klänningen :)

2007-05-09 @ 23:59:20
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback