Nedtrappning och höga klackar

99363-707(Oj, två skoinlägg på raken...aja)

De
här skorna väcker habegäret inom mig. Usch så snygga. Hoppas jag hittar något liknande i Spanien. Nu är det inte långt kvar. 1 vecka och 3 dar' sen är det bye bye Sverige och hello Espãna! Till dess är det en del som skall fixas. Har faktiskt redan börjat packa ;) Många tycker att de alltid packar ner för mycket kläder... Jag är värtemot. Känns alltid som jag har för lite kläder med mig på semestern. Speciellt linnen. Vem vill stå och tvätta massa på semestern liksom?! *suck*

Nu är jag inne på min sista dag av nedtrappning på fastan. Äter massa frukt, dricker katrinplommonjuice och skall nu äta en sallad med liiiite fetaost i. More to come om det ämnet ;)

Bild: Have2Have

Vad tycker du?
Postat av: Den där D

...att det borde bli lag på att gå med klackar, för det är så sjukt snyggt!

Postat av: Danwei

Åh vad snygga de var!

2007-05-28 @ 14:01:03
URL: http://danweistyle.blogg.se
Postat av: Lalisen

Den där D: Håller med ;)
Danwei: Visst är de urläckra!

2007-05-28 @ 20:56:02
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback