My day to come

Idag blir det fullt ös medvetslös. Jag går in på min första dag med riktig fasta. Måste se till att dricka MASSA. Jag är inte klok. Okey, now that's settled. Jag är helt hjärntvättad med Gilmore Girls-avsnitt. Usch. Vill veta vad som kommer hända mellan Rory och snygge Jess - kommer det hålla den här gången? Jaja. Svåra i-landsproblem.
image709
Jag skall åka till Forex och växla in lite pengar till reskassan tänkte jag. Sen så skall jag gå på örhängesshopping också. I slutet av den här veckan har det redan gått 6 veckor! Vill ha ett par snygga som jag kan ha till helgen när jag åker på kompetensutveckling i Stockholm med jobbet. Schpännande schpännande! Vart hittar man snygga? Har hört att Glitters inte är nickelfria, är det sant? Ur och Penn har säkert snygga. Såg att de hade erbjudande på köp 4 för 100:- De här bredvid var söta. :)

Näe nu får jag ta mig till jobbet. Ha en skön dag!

Bild: Ur & Penn

Vad tycker du?
Postat av: Danwei

Jättesöta örhängen! Du kan också kika in hos Guldfynd. Där har de iallafall nickelfritt :)
Förresten, jag fick ett till paket idag med Cranberry Dush Peeling i. Oj vad gott den luktar! Det var faktiskt bra att den glömdes förra ggn, för nu fick ju istället två paket ;)

Postat av: Lalisen

Danwei: De var lika söta i verkligheten, men passad inte mig. Det blev 4 st andra par ;) Va roligt att det ordnade sig och att du tyckte om den!

2007-05-28 @ 20:25:58
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback