Lovely day

image654First of all: besökarantalet har skjutit i höjden något enormt och det gör mig sååå glad :D Roligt att andra vill läsa det man skriver om. Men jag känner mig ändå lite ensam, för det är väldigt få som kommenterar :S Så har du något att säga, viktigt eller oviktigt - make your voice heard!

Idag var en skön dag. Ute till havs i 6 timmar. Var ordentlig sjögång där ett tag, men inte värre än att man klarade av det. Vi stannade till vid Vinga fyr och gick i land för att kolla runt på ön och se den vackra utsikten. När vi åkte hemåt så spelade en del av våra vänner som är i ett band massa skön musik. Dom var otroligt duktiga och det svängde på hela båten. Vi var nog iaf 70 pers. Syrran har fortfarande inte fått någon bebis (snacka om långdraget). Hon ligger på förlossningen nu. Schpännande schpännande!

Nu till bilden bredvid. Så snygg klänning/tunika som ser ut att sitta snyggt. Kan inte med alla hösäckar till klänningar som man ser. Visst det får gärna vara a-linjemodeller men inte både a-linje och oversized för då blir det bara för mycket för min smak. Eller vad tycker ni? Ni hittar den
hos Nelly för 249:- i alla fall.

Nu skall jag gå och leta upp kvittot på reparationen för kameran så att vi får hem den imorgon. Då blir det uppdatering här på bloggen med foton! Natti!

Vad tycker du?
Postat av: Käthe

Men du har ju en trevlig blogg, så det är inte konstigt. :)

Postat av: Kelly

hejsan! linet från ellos e normal i storleken, den e ju 34/36 men mer som en 36:a. :-)

2007-05-07 @ 09:23:01
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: Erika

Den var riktigt snygg! Synd att man inte passar i grått.

2007-05-07 @ 20:08:29
URL: http://www.morgondimma.blogg.se
Postat av: Lalisen

Käthe: Tack, snäll du é :D

Kelly: tackar för snabbt svar ;)

Erika: Ah, det är ju synn. Fast jag hörde nånstans att man passar i alla färger, fast bara det att man måste hitta rätt nyans av den bara ;)

2007-05-07 @ 20:16:01
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback