Lite traderafynd

Här kommer lite traderafynd som jag nosat upp!

♥ Snygga
jeansklänningen från Indiska
♥ Röda lacksandaletter från Asos
♥ Snygg skinnväska från La Redoute
♥ Härlig sommartopp från Zara
Vita jeans är fräscht på sommaren...

Man hittar alltid lite smått och gott där ;) Nu har vi lagat och ätit mat, slappat och kollat på ännu fler avsnitt av MacGywer. I morse ringde min syrra precis när jag hade gått upp och sa att vattnet hade gått. Där satt jag alldeles vimmelkantig och fattade knappt vad hon sa. Haha, sen vaknade jag till illa kvickt när jag fattade vad hon precis sagt. Så då kanske ett nytt litet liv kommer till världen i natt, vem vet? Det skall bli en liten Elvira Natalja (fina namn). Skall bli spännande att få se det lilla undret :)

Natti på er!

Vad tycker du?
Postat av: Modesty Mia

Ja det var riktigt vackra namn! Vad spännande, hoppas allt gått bra!

Postat av: Lalisen

Modesty Mia: Hoppas jag med, hon har fortfarande inte fått!!!

2007-05-07 @ 20:16:23
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Rayanidun

This is great please keep on the good and wonderful work.

2010-05-10 @ 13:52:21
URL: http://rayanidun.3steps.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback