Kroppsnoja och snygga klänningar

99363-684Gokväll everyone!

Jaha, då har man skaffat en våg som mäter kroppsfettet. Deppigt värre. Mitt resultat var sjukt kasst. Så jag fick ett hysteriskt ryck och bestämde mig för att gå ut och gå. Långt. Väldigt långt ;) Jag har bestämt mig för att göra det till en vana - ut och gå en halvtimme varje dag så långt det är möjligt. Medan man går kan man ju drömma om den här
söta klänningen från Asos. Superfin verkligen. Och färgen var riktigt härlig. Jag gillar speciellt den fyrkantiga ringningen.

Till dig/er som töntar er och lägger ner tid på att skriva kommentarer i stil med "cjhjvbdlgskdbgip". Lägg ner. Patetiskt. Jag tar bara bort det direkt = helt onödigt använd tid.

Fortsatt trevlig kväll på er!

Bild: Asos

Vad tycker du?
Postat av: Modesty Mia

Åh, såna kommentarer får jag också ibland. Sjukt!

Postat av: Lalisen

Modesty Mia: Helsjukt. Tänk att surfa runt på olika bloggar och skriva sånt. Då måste man verkligen ha ett tråkigt liv!

2007-05-15 @ 10:32:02
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Baglady

Jag får också massa sånt. Blockera ip-adressen vettja, det brukar jag göra.

2007-05-18 @ 11:53:05
URL: http://baglady.webblogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback