Hiss eller diss?

99363-700Ärligt talat så fattar jag inte varför det produceras sådana här skor. En totaldiss från min sida. De skulle aldrig få en plats i min skogarderob. Skulle de få det hos dig?

Jaja, för er andra som tycker att jag är orättvis mot de här vackra skorna, så kan jag upplysa om att ni hittar dem på Din Sko för 380:- ;)

Nu skall jag försöka vakna till liv och släpa mig iväg till jobbet. Låg sent och läste ut "
En shopaholics bekännelser". Den var riktigt bra när man väl kommit in i handlingen. Nu vill jag läsa fortsättningsboken... ;)

Bild: Din Sko

Vad tycker du?
Postat av: Den där D

Hmmm...Såhär ligger det till, enligt min filosofi; i ett riktigt snyggt skinn på en riktigt snygg tjej som går riktigt snygg så funkar det bra. INTE annars. Så gränsen är väl hårfin, gissar jag. Men försök gå snyggt i ett par sådär stumma kilklackar...Går inte!!!! KLUMPFOT, typ...

Postat av: Lalisen

Den där D: kan nog hålla med dig ;)

2007-05-28 @ 20:57:29
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Aseviajes

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2008-01-07 @ 22:20:44
URL: http://www.aseviajes.com
Postat av: Anonym

Hihihihihihi, asså den har kommit ut på bio nu!

2009-11-09 @ 13:21:12

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback