Grönt är (faktiskt ganska så) skönt

99363-653

Här har ni lite exempel på varför grönt faktiskt är rätt skönt. På rätt person med rätt nyans kan en grön färgklick lyfta en hel outfit. Hur många gånger blir det inte att man väljer toppen i svart? Hur skulle det bli om man för en gångs skull valde en illgrön istället? ;) Jag skulle mycket väl kunna tänka mig det
flummiga linnet/tunikan från Ellos!

Blommigt linne/tunika 179:- Ellos
Trosor 3£ Dorothy Perkins
Grön topp 79:- H&M
Fjärilsörhängen Dorothy Perkins
Skärp 49,50:- H&M
"Apple" ögonskugga 145:- MakeUpStore
Pumps 50£ Topshop

Har precis sett ett avsitt av MacGywer. Han var ju rätt så snygg juh! Fast älsklingen är ju ändå finast, hihi. Nu skall jag dra mig mot sängen. Skall jobba 10-17 imorgon. Helt själv. Kan bli lite segt om det är fint väder och ingen vill vara inne och shoppa. Då blir det till att gå runt och fronta, måla naglar, läsa m.m. ;) Natti!

Bilder: Ellos, Dorothy Perkins, H&M, MakeUpStore, Topshop

Vad tycker du?
Postat av: Danwei

Grönt är ju så fint! Skulle gärna vilja ha linnet, örhängena och pumpsen :)

Postat av: Lalisen

Danwei: Hihi, då är vi två ;)

2007-05-07 @ 20:16:50
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback