Grå fjäril

99363-650Dagens fynd är utan tvekan den här tuffa sweatshirten med fjärilsärm! Jag är en riktig succer för fjärilsärmar. Och dessutom ser den riktigt skön ut! 119 kronor får du ge för en sån här hos Asos. I like it. Synd att frakten går på 60 spänn. Nån som vill dela ;-P

Nu skall jag iväg till jobbet. Usch, för varje dag som går så känns det att det snart är ett år sedan man hade semester. Men jag skall hålla ut! Haha, iofs har jag ju inget annat val ;)


Trevlig onsdag på er allesammans!

Bild: Asos

Vad tycker du?
Postat av: Desirée

Va mysig den ser ut! Priserna är helt okej på en hel del plagg från Asos, men jag stör mig också på frakten.

Postat av: Lalisen

Desirée: Håller med!

2007-05-02 @ 23:03:29
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Gjermundlene

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2010-04-22 @ 11:21:21
URL: http://gjermundlene.3steps.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback