Fruktigt

image668

Jag har märkt en viss trend när det gäller smycken just nu och den stavas F-R-U-K-T-I-G-T. Och visst får ni hålla med om att det är rätt skönt? Lite lekfullt och färgrikt. Vad kunde passa bättre när vi drar mot somrigare tider ;) Jag har i dagens fynd hittat lite olika goda frukter. Min favorit är nog det gula päronhalsbandet. Vilken är din?

Guldigt päron 89:- Asos
Äpple med bett 125:- Kyss Johanna
Vattenmelon 245:- Kyss Johanna
Jordgubbsörhängen 119:- Asos
Gult päron 225:- Le Shop
Körsbärshalsband 149:- Asos
Äpplehalsband 5£ örhängen 3,50£ TopShop

Nu skall jag snart dra mig mot sängen. Innan dess skall jag vara snäll och fixa ihop en matlåda till älsklingen ;) Nattinatt på er!

Bilder: Asos, Kyss Johanna, Le Shop, TopShop

Vad tycker du?
Postat av: Cassandra

Men det är så härligt med dessa färger & fruktigheter ;-)

Postat av: Lalisen

Cassandra: Visst är det! :)

2007-05-12 @ 17:22:46
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Danwei

Åh jag gillar äpplet med bett :)

2007-05-13 @ 14:54:50
URL: http://danweistyle.blogg.se
Postat av: saga

körbärshalsbandet var sött! :)

2007-06-19 @ 08:44:10

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback