Bling i öronen

99363-697Gomorron!

Nu har snart mina hål i öronen läkt färdigt och då får jag använda massa snygga örhängen :D Jag tänkte köpa de här från Zylber. Va säger ni, är de inte söta?

Idag tänkte jag att det skulle bli av som aldrig blir: plantskolan med mamma. Har planerat att åka dit flera dar nu, men icke då. Jag måste köpa jord och frö till vår gräsmatta på framsidan. Just nu ser den helt loppebeten ut *fniss*

Sen skulle jag ju skriva ett litet inlägg om solcremer. Naturliga sådana då ;)

Bild: Zylber

Vad tycker du?
Postat av: Christin

Ja de är super söta! Det är minst sagt skoj att ha hål i öronen :) H&M har t.ex söta örhängen :P

Postat av: Lalisen

Christin: Ja! H&M skall jag kolla in också. Där jag var sist hade de inte så mycket smycken. Får kolla inne i stan ;)

2007-05-23 @ 09:59:38
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback