Upp upp upp

Idag är mitt humör bättre. Till glädje för både mig själv och andra. Inte roligt att läsa en blogg där innehavaren bara grr-ar över allt ;O) Här kommer dessutom en kass liten bild på min nya väska. Den är tvärtemot vad bilden visar, hallonröd. Jättefin och riktigt vårig. Jag har smygstartat med att använda den ;) Jag gav 129:- för den på H&M. Den är i lite postväske-stil och är en precis en sån som jag letat efter!

Desutom så fick vi veta att vår dator snart kommer tillbaka från servicen. Då blir det massa uppdateringar på shoppingen som jag gjort under tiden datorn varit kraschad. Och så slipper jag att datorn startar om sig ungefär var 10:e minut (japp jag överdriver inte)!

Nu blir det plugg och härlig fruktsallad. Får ju inte läska upp älsklingen alltför mycket som bestämt sig för att fasta. *elakt smil*

Vad tycker du?
Postat av: Josephine

Jättefin väska! Kul med lite färglada detaljer till våren, när allt varit så grått hela vintern...

Postat av: Lalisen

Josephine: Tack, älskar den redan :) Ja, man får pigga upp med lite färger!

2007-03-08 @ 11:06:43
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback