Testing testing: Dr Hauschkas volymmascara

99363-515Jaha då har man testat och fixat. Här är före- och efterkort. Tyvärr hade jag inget annat val än att ta mobilkameran, så bilderna är rätt kassa, men man får ett hum om det ser ut iaf ;)

Vad jag tyckte: Eftersom det vore trevligt att hitta en mascara som inte är testad på djur och som är helt naturlig så tog jag in den här mascaran till butiken jag jobbar i. Jag är dessutom linsbärare, så då är det ytterligare ett stort plus för ögonen med så naturliga och milda saker som möjligt. Jag tycker borsten är suverän. Jag kan inte med borstar som är glesa och klibbar ihop fransarna. Men den här är tät och bra. Konsistensen är lite tunn, men MYCKET bättre än de andra naturliga mascarorna jag provat. Resultatet blir efter 2 lager riktigt bra. Ser ut som en bra vardagsvolymmascara. Möjligen till fest att man vill ha lite mer...? Men då kanske det bara är till att lägga på ett lager till... :)

Betyg: 4 av 5 hade varit en 5:a om den varit lite tjockare i konsistensen.

Bilder: Privat

Vad tycker du?
Postat av: Dress Like a Princess

Nice :)

Postat av: Danwei

Finfint :)

2007-03-09 @ 22:32:06
URL: http://danweistyle.blogg.se
Postat av: Christin

Det ser fint ut! :)

2007-03-10 @ 09:33:41
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Lalisen

Alla: Tackar tjejer. Nu är jag än mer nöjd när jag hunnit använda den några dagar :D

2007-03-10 @ 13:14:31
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback