Smyckesfavoriter

99363-526

Dagens fynd idag skall ta igen lite av det jag brukar missa: smycken. Är ju själv inte mycket av en smyckesmänniska, även om jag försöker bättra mig. Jag har i alla fall valt ut mina favoritsmycken från lite olika ställen. Tycker speciellt att smycket från Stjärnurmakarna, "Älskar älskar inte" som det heter, är otroligt vackert. Sen så tycker jag lite synd om den sötfula hunden från Kenneth Jay Lane. Den har fått alldeles för lite uppmärksamhet, då de andra smyckena har fått så väldigt mycket publicitet. Stackarn' ;)

Bilder:
Asos, Accessora, Stjärnurmakarna, Kyssjohanna, H&M

Vad tycker du?
Postat av: Modesty Mia

Håller med, smycket från Stjärnurmakarna är fantastiskt! Riktigt vackert!

Postat av: Lalisen

Modesty Mia: Japp, duktig tjej som designat det :)

2007-03-12 @ 20:26:10
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Dragon Games

Very impressed!

2010-01-11 @ 13:32:53
URL: http://dragon-games.tk01.info

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback