Shopping: böcker, skor och gräsklippare

Gokväll, eller godnatt kanske ;) . Här kommer en uppdatering på hur dagen artade sig till slut!

image546Jodå jag fick tag i mina kära loafers på Wedins. Det var som sagt club-dag så jag gav till slut bara 319:- för de små sötingarna. Och då är de i äkta mjukt skinn! Passade som hand i handske på min fot :)





Fick även inhandlat lite saker till våran lilla minirenovering här hemma. Och efter många om och men kom jag hem med bla en handgräsklippare, klinkerfog m.m. Och till helgen blir det ännu mer renoveringshopping. Då är det nya vitvaror som gäller. *ryser* Det är en hel djungel där ute med tvättmaskiner, spisar och annat ;)

99363-543Sen när man väl kommit hem och landat så låg det ett paket från Adlibris och väntade. Innehållandes detta:

Underbar och älskad av alla - Martina Haag
Hemma hos Martina - Martina Haag
En shopaholics bekännelser - Sophie Kinsella
Sushi för nybörjare - Marian Keyes

Skall bli härligt med lite ny läsning. Tanken var att jag skulle ha dessa som pool- och strandläsning på semestern men jag kan inte lova något ;) Bra pris var det iaf: 159:- för alla fyra inkl. frakt!


Nu blir det nattinatti för min del!

Bilder: Privata

Vad tycker du?
Postat av: sabina

uh, sushi för nybörjare är grym! :) & skorna var skitsöta!

Postat av: Donna

Underbar och älskad är riktigt kul! Shopaholic började jag att läsa men la av sen, gav nog inte den en chans helt enkelt...

2007-03-21 @ 14:36:01
URL: http://www.micasa.blogg.se
Postat av: Christin

Oj så fina skorna är! Me like :) Bra pris också :)

2007-03-21 @ 19:49:47
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag har läst alla böckerna förutom Sushi för nybörjare, Martina Haag skriver hysteriskt roligt, särskilt i Hemma hos Martina. :)

2007-03-21 @ 19:50:51
Postat av: Lalisen

Sabina: Hoppas jag tycker det också då =)

Donna: Jag skall ge den en chans å sen kan jag berätta för dig då ;)

Christin: Tack :)

Amanda: Ja, Martina Haag är ju bara för skön ;)

2007-03-21 @ 20:36:51
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Desirée

Söta skor! och härligt med nya böcker! jag ska också ta och beställa hem några snart.

2007-03-22 @ 21:11:19
URL: http://desires.blogg.se/
Postat av: Danwei

Jättesöta skor! Härligt med en massa läsning. Sushi för nybörjare var den första boken jag läste av Marian Keyes, sen blev jag fast :) Men jag föredrar att läsa hennes böcker på engelska, trots att det är brittisk engelska...

2007-03-23 @ 14:46:41
URL: http://danweistyle.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback