Roliga arbetsskor

image530
Såg att
Brandos hade fått in lite nya modeller. Bla de här söta från Scholls. Vi har dem i vår butik och de är riktigt söta även i verkligheten :) Kanske dags att byta ut sina arbetsskor till ett par lite roligare? Finns även i beige och svart och kostar 495:- (De har dessutom fri frakt och fria returer.)

Tyvärr blir det inget Dagens fynd idag. Min dag har helt enkelt inte räckt till... Nu skall jag äta liten kvällmacka med fetaost och soltorkade tomater och kolla på en film *mums* Natti!

Bild: Brandos

Vad tycker du?
Postat av: Anonym

Najs fågelbajs ;) köpte ju liknande sådana, gröna, förra sommaren. Så sköna och man känner sig lite fin till vardags också :) Har 100 kr rabatt på Life, så kanske blir ett par skor ;)

2007-03-16 @ 23:00:19
Postat av: Lalisen

Anonym: Antar att det är du, Sunshine ;P japp jag har de bruna som du har gröna. Fiina. Ja kolla du in i din butik, de brukar välla in massa vårskor nu ;) Kram!

Postat av: Sunshine_85

Japp d e jag d.. Datorn verkar tagit bort mitt namn :/ hehe :P

2007-03-17 @ 10:33:55
Postat av: Lalisen

Sunshine_85: Haha det har hänt 100 ggr för mig. ;P

2007-03-17 @ 20:08:05
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback