Övergång

image522


Kände ni vårens varma strålar idag? Underbart. Det liksom spritter i en. Helt plötsligt hittar man energi som man trodde var borta. Så nu kommer snart den svåra perioden - övergångsperioden. Då det varken är riktig vinter eller tillräckligt varmt... Låter knäppt, men ni förstår säkert vad jag menar? Man behöver ha övergångsplagg. Och dagens fynd från Indiska är nog ett sådant. En jeansklänning med längre ärmar och fin modell. Like it a lot. Priset gillar jag också: 299:- Jag är lite nyfiken på den här och på Indiska's vårkollektion överhuvudtaget, känner på mig att det finns mycket fint. Får försöka svänga in där någon dag. Har du hittat något fint på Indiska nyss?

Klänning, Indiska 299:-
Väska i vitt skinn, Wedins 899:-
Skor med knyt, Have2Have 350:-



Nu har jag i allafall skrivit provet och det känns som jag tömt hela hjärnan. På all information. Någonsin ;) Nu blir det film eller något annat trevligt! Trevlig kväll på er allesammans!

Bilder: Indiska, Wedins, Have2Have.

Vad tycker du?
Postat av: Donna

Indiska har många fina saker och plagg. Tyvärr var det dock ett tag sen jag kollade in kläderna, får ta att göra det nästa gång jag hamnar på Indiska. Visst är det härligt med vårsol!

Postat av: Lalisen

Donna: Ja, det blir till å ta sig n sväng in där. Det slutar alltid med att man får med sig ett och annat ;)

2007-03-13 @ 18:53:12
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Miodiolive

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2010-09-08 @ 11:41:26
URL: http://www.miodiolive.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback