Letat efter naturlig mascara?

image510Har du precis som jag velat hitta en naturlig mascara som faktiskt också ger ett bra resultat? De som jag provat hittills har varit rent ut sagt: helt värdelösa. Kladdiga och ögonfransarna har sett ut som spindelben (i den ej positiva bemärkelsen). Men nu så har det kommit en nyhet: Dr Hauschkas volymmascara. Jag har tagit in den till butiken där jag jobbar och har även tagit med mig en hem idag. Så imorgon kommer en resecension. Men det verkar riktigt lovande. Väldigt bra borste och konsistensen är annorlunda än de andra kassa som jag provat förut.

Jaja det återstår å se... Håll utkik under morgondagen. Skall även fixa bild på hur den ser ut på mig ;)

Bild: Bergamott

Vad tycker du?
Postat av: sanna

jag kör med masterpiece, på mej funkar den superbra. :)

Postat av: Lalisen

Sanna: Har inte provat den, men den lär vara bra. Har kört på 2000 calorie hittills. Men grejen är att det vore kul att hitta nån som är helt naturlig och inte testad på djur. Jag har dessutom linser, så det är rätt viktigt för mig ;)

2007-03-08 @ 10:55:18
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Yolla

Vad bra din kategori om skönhet är :)! Men hur har du råd med alla grejerna du testar?

2007-08-21 @ 12:59:13
URL: http://littlemissyolla.blogg
Postat av: Lalisen

Yolla: Tackar!!! =) Jag jobbar ju i Häloskost så det blir ju lite discount då ;)

2007-08-21 @ 22:23:07
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback