H&M-beställningen

Nu har vi precis kollat på Hundtricket. Söt, med ett riktigt Hollywoodslut. Men jag fattar inte varför det måste vara så fruktansvärt mycket svärord med i svenska filmer? Innan filmen blev det pasta med gorgonzolasås till middag. Aja, nu fortsätter filmkvällen snart. Men innan dess så har ni här mina H&M-grejer...

 

image518

Den gula toppen är nu officiellt min favorittröja. Perfekt på jobbet. Satt jättebra och var i ett mycket skönt material. Skall nog skaffa en i ljusblått också. Den är lite gulare än vad det ser ut som... Den blommiga i svart/rosa är jag lite osäker på. Mönstret är lite knepigt. Kanske det gör att man ser "stor" ut? Skall kolla med mamma, hon är alltid ärlig ;)

Den blåa kommer nog också bli en favorit. Materialet var underbart :) Silverballerinorna var helt perfekta och är ett hett tips till alla som vill ha ett par helt vanliga ballerinas som är sköna till en billig penning: 98:- Sen fick det hänga med en randig sommarkjol i linne/bomullsblandning. Också ett bra tips om man vill ha en skön baskjol. Den svarta är också den en baskjol. Tyvärr var den stor i strl och skall bytas. Annars är jag hur nöjd som helst med min beställning. Det är nog den bästa hittills! Allt osar sommar och sol :)

Fortsatt trevlig kväll till alla!

Bilder: Privat


Vad tycker du?
Postat av: Donna

Visst förekommer det väldigt mycket svordomar i svenska filmer, det är så pinsamt egentligen. Svordomar är liksom så lågt. Dessutom är det rätt grova ord som används också.

Postat av: Lalisen

Donna: Japp väldigt pinsamt. Tycker att när man använder så mycket svordomar så tyder det på ett dåligt ordförråd. Eller kass stil. Och ja, grova ord dessutom. Synd, för det förstör lite av stämningen i filmen :/

2007-03-11 @ 20:08:42
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag har också köpt den blåa :) I tre olika färger ^^ Tyvärr måste jag nog säga att dom blir lite noppiga.. :/

2007-03-13 @ 20:41:19
Postat av: Lalisen

Amanda: Åh nej. Va dumt. Alltid det som är nackdelen med billigare toppar... :/ Men fin är den iaf :D

2007-03-14 @ 00:10:11
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback