Hiss eller diss: skor hos Nelly?

99363-508Ni vet vad som gäller: hiss eller dissde här nya skorna som Nelly tagit in? Ballerinorna var lite väl släta för mitt tycke men till riktigt bra pris, det får jag medge. Dessa däremot är lite festliga. Fast jag gillar inte riktigt att klacken fortsätter framåt... om ni förstår vad jag menar ;) Så för mig är det nästan en full hiss! Pris? 389:-

Bild: Nelly

Vad tycker du?
Postat av: Danwei

Jag är inte heller mycket för klacken :) Tycker inte om små smala klackar som går inåt liksom... Annars var skorna väldigt söta, så det blir något mittemellan för min del :)

Postat av: Lalisen

Danwei: Jag förstår :) Jag gillar den härliga färgen iaf ;)

2007-03-07 @ 19:19:16
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Knutelizabeth

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2010-04-21 @ 09:17:43
URL: http://knutelizabeth.3steps.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback