Girlie

99363-505



Hatar att inte ha bra grejer å jobba med. Datorn och bildbehandlingsprogrammet suger. Så, återigen: ursäkta om bildkvalitén är dålig och collagen halvdana.

När jag såg de här skorna så kände jag en sån där riktigt tjejig känsla. Jag associerar direkt med ljusa rosa nyanser och lätta sommarklänningar... Och brunbrända ben. *mmm* Va? Näe jag, längtar till sommaren? Knappast ;)

Skor, Have2Have 398:-
Glasshalsband, Asos 119:-
OPI nagellack, Asos 114:-
Rouge, Eleven 225:-
Bok: I hennes skor, Adlibris 163:-

Nu bär det av mot sängen. Varit på ett uselt humör idag och detta resulterade i mängder med glass och tycka-synd-om-sig-själv tankar. Ingen tjej som känner igen sig där inte? ;) Imorrn tar jag nya tag. Då blir det sovmorgon :)

Bilder: Have2Have, Asos, Eleven, Adlibris

Vad tycker du?
Postat av: Angelicas Closet

Älskar pumpsen och halsbandet är riktigt sött!

Postat av: Elsa

Skorna var ju hur snygga som helst!!! Precis som du sa, sommar på högsta nivå!

2007-03-06 @ 08:15:28
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Skorna är underbara! :)

2007-03-07 @ 11:30:04
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Lalisen

Angelicas closet: Pumpsen är underbara å halsbandet är man faktiskt lite sugen på ;)

Elsa: Japp, jag vill ha soool!

Dress like a princess: Visst är dom, å så bra pris också :)

2007-03-07 @ 19:22:02
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback