Spa

99363-719Min kompis och jag har bestämt oss för att ha en spa-dag när vi är i Spanien. Idag skall jag hitta lite ansiktsmasker och sånt. Hoppas hitta någon peel-off mask *fniss* Tycker det är så skönt. Sen har jag massa bodyscrub här hemma. Och peeling. Så nån återfuktande mask skall jag också kolla efter. Kan vara skönt att göra något sånt när man år ute mycket i solen och huden får ta mycket stryk. Hörde från en vän som bor därnere att det redan är jättevarmt. Hoppas det är uthärdligt i alla fall. Annars blir det väl till att ligga i poolen med en drink då ;)

Ikväll kommer bilder på min klänning som jag skall köpa idag. Älsklingen är på ölprovning med jobbet ikväll så jag har datorn alldeles för mig själv ;)

Visst är
tröjan brevid underbart somrig? Så härlig färg... give me. 208:- hos Asos.

Ha en bra dag!

Bild: Asos

Vad tycker du?
Postat av: Daniel

Ja spa är ju bara så underbart. Har aldrig varit på ett i Spanien men på många fina i Sverige.

2007-08-15 @ 20:29:23

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback